فرداد فولاد

فرداد فولاد

فرداد فولاد

فرداد فولاد

۱ مطلب در مرداد ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

تیرآهن به عنوان یکی از مهمترین پروفیل ها در صنعت ساختمان شناخته می شود. میزان استفاده از این محصول به حدی است که حتی یک تغییر کوچک در قیمت تیرآهن می تواند تفاوت زیادی در هزینه های جاری ایجاد کند. انتخاب صحیح این محصولات حیاتی تاثیر زیادی در تعیین موفقیت یا شکست یک پروژه دارد.

اسکلت های فولادی در مقایسه با سایر محصولات از استحکام بسیار بالایی برخوردار بوده و بسته به استحکام خود انواع فشارها را تحمل می کنند و به عنوان اهرم یا لنگر خمشی مورد استفاده قرار می گیرند. تیرآهن یکی از مهمترین پروفیل های تولید شده در صنعت ساختمان بوده و به شکل I و H تولید و به بازار عرضه می شود.

تیراهن را می توان به شکل های بال پهن در استانداردهای مختلف مانند اروپا-ایران و چین-روسیه یافت. اختصارات این مدل ها عبارتند از:

تیرآهن IPE (استاندارد اروپا و ایران)

تیرآهن INP (استاندارد چینی و روسی)

تیرآهن IPB (لبه پهن یا هش H)

تیرآهن 14 یکی از پرمصرف ترین مصالح فولادی در صنعت ساختمان است و در پروژه های ساختمانی قیمت تیرآهنB 14 یکی از گران ترین انواع تیرآهن است. در صنعت ساختمان، پروفیل تیرآهن یکی از مهمترین قطعات فولادی برای پایداری سازه است.

فروش تیرآهن  بستگی زیادی به شرایط بازار املاک دارد. در این وضعیت بازار رکورد، تقاضای ساخت و ساز در حال کاهش است و فروش تیرآهن نیز باید کاهش یابد. بازار املاک و مستغلات حدود 15 درصد از سرمایه در گردش کشور را تشکیل می دهد. بنابراین، رونق یا رکود بازار املاک تأثیر مستقیمی بر آمار فروش تیرآهن دارد.

با توجه به تنوع سایز و انواع تیرآهن از این قسمت در کاربردهای مختلف در پروژه های ساختمانی و صنعتی استفاده می شود. بنابراین، یک عامل کلیدی در خرید از تیرآهن نوع برنامه مورد نظر شما است.بنابراین شما می توانید بهترین تیرآهن را بر اساس وزن، طول، نوع و برند سازنده انتخاب کنید.

 

شما می توانید با مراجعه به آدرس سایت فرداد فولاد درباره تیرآهن بیشتر مطالعه کنید یا اینجا کلیک کنید.

  • بهار جعفری