فرداد فولاد

فرداد فولاد

فرداد فولاد

فرداد فولاد

  • ۰
  • ۰

میلگرد، یک میله فولادی یا مش سیم فولادی است که در بتن مسلح و سازه های بنایی برای تقویت و تثبیت بتن در کشش استفاده می شود. برای بهبود کیفیت پیوند بتن، سطح میلگرد اغلب برجسته می شود.

آرماتورهای میلگرد میله هایی هستند که برای تقویت و تقویت بتن تحت کشش استفاده می شوند. فایبرگلاس در پروژه های خاصی محبوب است زیرا خوردگی نمی کند و مغناطیسی نیست، اما معمولاً از فولاد ساخته می شود. فولادهای میلگرد در اندازه ها، گریدها و انواع مختلف برای پشتیبانی از سازه های مختلف موجود هستند.

انواع مختلفی از میلگرد از نظر طول و قطر وجود دارد، اما به طور کلی تنها شش نوع میلگرد وجود دارد: اروپایی (کربن آلیاژی، منگنز، سیلیکون و غیره). فولاد کربنی (اصلی میلگرد "سیاه")؛ گالوانیزه؛ پوشش اپوکسی؛ پلیمر تقویت شده با الیاف شیشه (GFRP)؛ و از فولاد ضد زنگ ساخته شده است.

تفاوت فولاد تقویت کننده و فولاد سازه ای در این است که عموماً در ترکیب با سازه های بتنی و بنایی برای تقویت و آرماتور استفاده می شود. در این شرایط، فولاد مقاومت کششی که بتن معمولاً فاقد آن است را فراهم می کند، در حالی که بتن مقاومت فشاری را فراهم می کند.

پوشش اپوکسی میلگرد که میلگرد سبز نیز نامیده می شود، بر روی بتن در شرایط خورنده استفاده می شود. این ممکن است شامل قرار گرفتن در معرض نمک های ضد یخ یا محیط های دریایی باشد. میلگرد پوشش اپوکسی یا مقاوم در برابر خوردگی میلگرد در سازه های زیر استفاده می شود: پل.

فولاد تقویت کننده با فولاد سازه ای متفاوت است زیرا اغلب به همراه سازه های سیمانی و ملات برای تقویت و تقویت استفاده می شود. در این شرایط، فولاد مقاومت کششی ایجاد می کند که برای سیمان کافی نیست، در حالی که سیمان استحکام کششی ایجاد می کند.تقویت کننده های میلگرد در قسمت های مختلف سیستم مانند فونداسیون ها، ستون ها، سقف ها و غیره استفاده می شوند. فولاد BAآجدار میلگرد علاوه بر ساخت و ساز، می تواند برای بسیاری از پروژه های ساختمانی مانند ساخت پل، ساخت ایستگاه BRT و سازه های مقاوم در برابر زلزله مورد استفاده قرار گیرد.

تولید و تهیه میلگرد 12 آجدار به صورت چرخشی انجام می شود. برای تولید آجدار نورد گرم، شمش های فولادی در دمای بالا ذوب می شوند و سپس از طریق جک هیدرولیک به کوره فرستاده می شوند. میلگرد با استفاده از غلتک های نصب شده بر روی ماشین دوار و با استفاده از نیروهای دینامیکی و فشاری به قطر دلخواه می رسد. این عملیات در چند مرحله انجام می شود.

میلگرد 12 آجدار به طور کلی در دو نوع A3 و A2 تولید و استفاده می شود. میلگرد آجدار A2 و A3 از نظر حداقل استحکام محصول، حداقل استحکام کششی، سختی و تغییر طول متفاوت هستند. دو میلگرد نیز از رشته های مختلف برای شناسایی آسان ساخته شده است. آنها طناب میلگرد A2 12 و طناب میلگرد A3 تولید می کنند.

با توجه به نوسانات بازار، قیمت تجهیزات میلگرد12 نیز متفاوت خواهد بود. گرید میلگرد روی قیمت 12میلگرد تاثیر می گذارد. قیمت هر عدد میلگرد12 در دو استاندارد A2 و A3 منتشر شده است. گرید میلگرد A3 کربن بیشتری مصرف می کند و استحکام و استحکام مکانیکی بالاتری دارد. با افزایش قدرت، قیمت میلگرد 12 سرعته نیز افزایش می یابد. یعنی قیمت گرید 12 میلگردآجدارBB3 بالاتر از گرید A2 است. همچنین قیمت میلگرد 12 به وزن هر یک بستگی دارد. با توجه به وزن های مختلف برندهای مختلف میلگرد12آجدار قیمت هر عدد میلگرد12آجدارآجدار نیز متفاوت خواهد بود.

12 میله آجدار A3 برای تغییر شکل سازه و مکان هایی که روش های جوشکاری ممنوع است مناسب نیستند.میلگرد آجدار Class 12 A2 برای کارهای ساختمانی و تاشو مناسب است. جوشکاری تا حد امکان به جز مواقع ضروری توصیه می شود.

میلگرد معمولا به صورت عمده و خرده فروشی خریداری می شود. ظرفیت هر میلگرد حدود 24 تن است و اگر مستقیماً از کارخانه ساخته شود محدودیت سایز برای ظرفیت وجود دارد. اما اگر مشتری چندین اندازه ظرفیت میلگرد را درخواست کند، سفارش از انبار شرکت برای مشتری ارسال می شود. خریداران لطفا توجه داشته باشید که قیمت کارخانه برای ظرفیت میلگرد با قیمت خرده فروشی یکسان نیست.

میلگرد 12 آجدار معمولاً در A3 و A2 ساخته و استفاده می شود. میلگرد آجدار A2 و A3 از نظر حداقل استحکام محصول، حداقل استحکام کششی، سفتی و تغییر طول متفاوت هستند. دو میلگرد نیز از نخ های مختلف برای شناسایی آسان ساخته شده است. آنها آکورد شیروانی میلگرد A2 12 و آکورد شیروانی میلگرد A3 تولید می کنند.
 

شما می توانید برای اطلاع از قیمت های میلگرد و خرید آن به آدرس خود وب سایت فرداد فولاد مراجعه نمایید.

  • ۰۱/۰۴/۰۵
  • بهار جعفری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی